מלונות יוקרתיים מעניקים ללקוחות תחושה מלכותית ייחודית שלא קיימת במקום אחר. היחס והשירות לכל לקוח הינו אדיב ומקצועי. הצוות השירותי במלונות ספא בהרצליה הוא ברמה גבוהה מאוד ומקפיד על יחס שירותי ואדיב לכל לקוח. המעסים והמעסות נבחרים בקפידה על מנת שיעניקו ללקוחות את התחושה הטובה ביותר. העיסויים במלונות היוקרה הם העיסויים הכי טובים ומשלבים טכניקות רבות. בילוי במלונות היוקרה מאפשרים ללקוחות ליהנות ולחדש אנרגיות.

בתי ספא
ספא במלון ריץ קרלטון
חבילות ספא מדהימות ומשתלמות במיוחד בספא מלון ריץ קרלטון הרצליה
ספא במלון דן אכדיה
ספא במלון דן אכדיה מעניק ללקוחות תחושה של אהבה, שלווה ורוגע. הרגעים האינטימיים בספא מחדשים כוחות ואנרגיות ומאפשרים תחושה נינוחה
ספא שיזן במלון דניאל הרצליה
ספא שיזן במלון דניאל הרצליה מזמין אתכם לחווית ספא מפתיעה ומרגשת

ספא במלון בהרצליה

בעיר הרצליה ישנן אתרי ספא שונים, לרבות בתי מלון שמציעים מלבד הלינה במקום גם חבילות של ספא. כלומר, תוכלו להזמין במתחמי מלון ספא בהרצליה חבילות של כמה שעות בלבד שכוללות עיסוי ושימוש חופשי במתקני הספא, חבילות של כמה שעות שכוללות עיסוי+חדר פרטי ושימוש במתקני הספא, וחבילות שכוללות עיסוי, שימוש חופשי במתקני הספא ולינה במלון ללילה אחד ואף יותר. הכל תלוי בתקציב שעומד לרשותכם ובמה שאתם מחפשים בחופשה שלכם. 

אחת הדרישות הבסיסיות כיום של כל בית מלון ברמה גבוהה – זהו מקום ספא איכותי ומקצועי, המספק סוגי שונים של עיסויים, מאובזר בתקני ספא בסיסיים, כגון ג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה, מקלחות, מקומות ישיבה נוחים עם מזנון וכיבוד, חלוקים וכפכפים וכו'. באזור בתי המלון של הרצליה ניתן למצוא מספר בתי מלון המספקים את הפינוקים האלה ברמה הגבוהה ביותר, ועושים זאת בקלות, נוחות ואטרקטיביות אינסופית. כך או כך, כאשר בוחרים מנוחת ספא – ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של סוגי בילוי, החל מספא רגיל ועד לספא עם לינה בבית מלון חמישה כוכבים: ההיצע רחב וטווח המחירים הופך את הבילוי הזה לנגיש בצורה זו או אחרת לכל אדם בישראל.