כולנו זקוקים לרגעי שקט ומנוחה, להתנתק מההמולה והרעש ולהתחבר אל עצמנו, אל גופנו ונפשנו. איזון האנרגיות הוא הכרחי ותורם רבות לאיכות חיים טובה ובריאה. ספא בהרצליה עם בריכה מציע להתפנק בספא איכותי באווירה נינוחה מושלמת.  

בתי ספא
ספא במלון דן אכדיה
ספא במלון דן אכדיה מעניק ללקוחות תחושה של אהבה, שלווה ורוגע. הרגעים האינטימיים בספא מחדשים כוחות ואנרגיות ומאפשרים תחושה נינוחה
ספא שיזן במלון דניאל הרצליה
ספא שיזן במלון דניאל הרצליה מזמין אתכם לחווית ספא מפתיעה ומרגשת
ספא במלון ריץ קרלטון
חבילות ספא מדהימות ומשתלמות במיוחד בספא מלון ריץ קרלטון הרצליה

חבילות ספא עם בריכה - היתרונות

סוג אחר של אנשים נהנה הרבה יותר מספא עם בריכה. למים יש השפעה מרגיעה ומרפה על המון אנשים, לכן האפשרות לבלות את היום בטיפולי ספא, ג'קוזי, סאונה ואפשרות להשתכשך בבריכה במשך כמה שעות מהווה את החופשה הקצרה המושלמת ביותר ומעניקה את המרגוע וההרפיה שחשובה לכל אחד וכל אחת. ליד הרצליה ניתן למצוא מקומות ספא רבים שבשטחם יש גם בריכה פתוחה, מקורה ומחוממת כאחד, כך שניתן ליהנות מהכוח הרפואי של המים בפני עצמם בכל עונה במהלך השונה. בסופו של יום, כאשר אתם מוצאים את הרכב הבילוי הטוב ביותר – ניתן ליהנות ממנו בקלות בסביבת הרצליה.

אם כבר יוצאים לחוויה של ספא לכמה שעות של הנאה מיוחדת, למה להסתפק רק בזה ולא לבחור בית ספא אשר מציע גם בריכת שחיה מפנקת באותו המחיר? אז לחובבי השחיה וגם לאלו שאוהבים בריכה סתם כך, בהנאה לשיזוף או שהייה במים הצוננים, כאן באתר תוכלו למצוא חבילות ספא רבות של בתי ספא שונים בעיר הרצליה, אשר מציעים גם בריכת שחיה, כמו בתי מלון שיש להם מתחם ספא ובריכה פרטית ועוד. 

חבילות ספא עם בריכה יכולות מאוד להתאים ליחידים, לזוגות ולקבוצות. אז בין אם אתם רוצים לקחת פסק זמן מהשגרה הדוחקת ולהגיע לבד לכמה שעות וליהנות מעיסוי ואז בריכה ושימוש חופשי במתקנים אחרים שיש בספא, אם אתם רוצים להגיע עם בן או בת הזוג שלכם ליום כיף ורומנטי במיוחד באווירת ספא, אם אתם רוצים להגיע כמה אנשים יחד כקבוצה, הזמינו חבילה של ספא עם בריכה. 

ישנן חבילות שכוללות גם בריכה מקורה או מקורה ומחוממת - למי שרוצה להזמין חבילות אלו גם בחודשי החורף, זה מומלץ ביותר.